onsdag 25. februar 2015

Evighetsprosjekt


For meg som ikkje er av dei mest
uthaldande 
er dette lappeteppet 
eit uoverkomeleg prosjekt.

Det er lenge sidan eg starta, det går i 
rykk og napp, 
og blir ikkje mange rutene før eg blir lei.
Så kjem tankane om 
- kor mange
eg skal lage, og 
- korleis  
skal eg montere det...

Her har eg prøvt to måtar eg fann på nettet.

Eit anna spørsmål er 
- kva farge skal eg bruke mellom rutene og
rundt kanten ??

Teppet er frå Drops hefte nr. 131.
Eg bruka garnet Nepal.
Til stort teppe skal det vere 60 ruter,
eg har hekla 
36...
Eg var så dum at eg ikkje fylgde slavisk 
oppskrifta på kvar rute så mine 
er ikkje heilt lik den.
Og eg hekla nokre einsfarga
nokre dagar eg var 
ekstra lei...
Difor er det ikkje lett å sette saman til eit
fint teppe.
Og eg trur det må bli eit 
teppe i størrelse rundt skuldrane mine....haha.

I tilfelle blir det mykje garn til overs,
men eg finn vel ut noko å bruke det til.

Sjå andre sine handarbeid
her


Anne-Mari



23 kommentarer:

  1. Det blir fint og så fine lune farger, det er jo en del jobb det der også da men det er ett lett håndarbeide å holde i.
    Jeg blir ofte sliten i armene når håndarbeide er stort og tungt.
    God onsdag til deg.

    SvarSlett
  2. Hei Amo.
    Ja det kan ver eit aldri så lite prosjekt med eit teppe, men det blir flott når slutten er der :)) Har hekla same teppe. Det ligg under teppe på bloggen. Der kan du sjå ein monteringsmåte. Den har eg brukt på fleire tepper syns den blir fin og gjer teppa luftigare. Den fann eg i drops design sine mønstre. Eg ...men det er eg syns at detkan bli for kompakt med heilt tette samanheklingar....... dette er smak og behag og ein kan prøve seg fram med forskjellege teknikkar.
    Lykke til. Varm klem frå meg.

    SvarSlett
  3. Har visst også en del ruter liggende.
    Hva det blir og når det er ferdig, ja det får en se.
    Flotte farger på dine ruter.
    Lykke til med det videre arbeidet, blir flott
    når det en gang blir ferdig :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine ruter du hekler. Takk for at du deltar og reklamerer :)

    SvarSlett
  5. Hei kjære Anne-Mari så fint hekle du teppe. Ja en riktig evighetsprosjekt.
    Veldig hyggelig farger du tar. Og garnet Nepal er koselig :-))
    Du kan se til DropsDesign vidio med hekle sammen... der er veldig fint
    brukanvisning... jeg tror din er festet til, kanskje du tar mer luftmasker.
    Fargen hekle sammen er en smaksak, jeg ville ta lys brun og rund kanten også = samme. Hvitt er vakkert, men skitne rask. I alle fall det blir fint.
    Lykke til! Jeg vil bestemme meg med strikke første kofte i år... det er også vanskelig... men vi har det gøy :-))) Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Hei Anne-Mari
    Så fint det blir. Nydelig;) Ja, det er et langt arbeid du har startet på, men hva gjør vel det når det blir så fint.
    Jeg heklet meg igjennom et stort antall ruter da jeg satt med nyoperert kne for et år siden. Men jeg har ikke montert det sammen!!! Jeg ble så lei!!! Kanskje jeg skal finne dem frem en dag.;) ;)

    Ønsker deg en fin ettermiddag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  7. Nydelege fargar! Du får det nok til tilslutt:) Fint teppe i allefall.Saknar veldig å hekle - det vil ikkje tommelen vere med på endå, den er for stiv. Veit ikkje om det let seg gjere nokon gong men lyt ha håpet.
    Ønsker deg ein fin kveld.
    Klem fråAlva

    SvarSlett
  8. Stå på, hold ut!!...dette blir flott!
    ..men må innrømme jeg har selv et som ligger og ligger..men der hekler jeg de sammen med en gang...men da blir fargene så som så..
    Skal jo ikke ha det travelt, så du skal se det blir ferdig før du aner, du er jo over halvveis:))

    SvarSlett
  9. Det ser veldig fint ut! Du blir nok ferdig en vakker dag ;-)) Jeg har noen lappetepper på samvittigheten jeg også :-D God uke!

    SvarSlett
  10. Trur dette vert lækkert! Berre ta deg tida..
    Heklar du 1 lapp i veka er du snart i mål ;-)

    Fin kveld til deg og dine!

    SvarSlett
  11. Dette går bra! Du er jo over halvvegs med rutene;) Berre fint at dei er ulike. Eg vandra også mine eigne vegar med pleddet eg hekla, men ferdig montert, så var det dei rutene som løfta teppet;) Foreslår mørk grå til samanhekling og samlekant rundt.
    Må innrømme at eg også har ein del ruter liggjande sidan i haust.. No blei eg påminna det. Det skal bli eit pledd ein gong;) Lykke til med resten!

    SvarSlett
  12. Det kommer att bli fint och personligt när du har satt ihop rutorna! Varmt och skönt också!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  13. Det kommer att bli fint och personligt när du har satt ihop rutorna! Varmt och skönt också!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  14. Så fine farger! Eg har laga fleire lappeteppe, men med lappeteknikk og quilting innimellom. Men det er lenge sidan.

    SvarSlett
  15. Så flott dette teppet blir når det blir ferdig, og det at du ikke slavisk har fulgt oppskrifta gjør det jo bare enda mer "selvlaget" <3
    Tror ikke det finnes noen håndarbeidshjem i Norge, hvor det ikke ligger et lappeteppe som får seg en lapp i ny og ned..
    Selv begynte jeg på et "Primula"lappeteppe ala Arne og Carlos når jeg var så forkjølet her sist uke, og ikke noe annet fristet å bruke det tunge hodet mitt til...
    Og når det blir ferdig? En vakker dag ... <3

    Ta en lapp om gangen......
    Lykke til med teppet ditt!
    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  16. haha, som å lese mine egne tanker under mitt evighetsprosjekt..

    SvarSlett
  17. Kor nydelege fargar Anne-Mari! Kanskje eg hadde valgt den lyseblå til samanheklingsfarge? Prosjektet ditt blir flott uansett kor du vel å setje det saman!

    Kos deg og hekl rutene akkurat slik DU vil - det finaste teppet er det med personleg preg 😄👌

    SvarSlett
  18. Det greie med sånne ruter er at de kan bli mye forskjellig. Hva med å lage to store, gode puter av dem, hvis du ikke orker et helt teppe?

    SvarSlett
  19. Et heklateppe skal ta litt tid, og du kommer i mål etterhvert. Når du monterer blir det fint skal du se. Hva med ei rute om dagen? Det gjorde jeg sist jeg hekla teppe med ruter. Alt over det ble en fin bonus, og så ble det abstinenser da teppet var ferdig montert. Ja, ja.

    Lykke til og god helg!

    Klem fra Ingunn som har fryktelig lyst til å hekle og strikke og vaske....

    SvarSlett
  20. Det kommer til å bli et flott teppe, og ensfarget innimellom det andre gjør det ekstra sjarmerende :) Lykke til videre - ta det som et biprosjekt.... du blir ferdig en gang, det årnær sæ :)
    Klem!

    SvarSlett
  21. Du kommer i mål, helt sikkert og det kommer til å bli flott.
    Skal hei fra sofaen her.
    Klem :)

    SvarSlett
  22. Teppet ditt blir kjempefint! Nydelige, duse farger. Takk for hyggelig kommentar hos meg! Ja, det ble en lang bloggpause på meg, ikke planlagt sådan. Fint å være tilbake. Koselig å lese bloggen din igjen.
    Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.