torsdag 24. oktober 2013

Klatrehortensia


Ganske nær huset står ei gamal furu.
Den er slett ikkje fin, men den er
støttekontakt til ei 
praktfull klatrehortensia.
Eg trur furua må vere snart 10 meter høg.
Hortensiaen kryp oppetter
år for år, veks ut over furugreinene
og nærmar seg toppen.

Sommar med
eit vell av blomster,

og dei er nydelege.

No har hausten sett sitt preg.

På bildet til Stig Hole viser
klatrehortensiaen på furua midt i bildet.
Stor gamal ask til venstre.

Furua får nok stå nokre år til
om ikkje stormane tek den og velte
den over huset...
Eg er iallfall glad for at klatrehortensiaen
er på den,
og ikkje inntil husveggen.
For då hadde den vel kome inn i huset.

Du kan sjå fleire bidrag om



Ynskjer deg ein fin fredag !

Anne-Mari 

33 kommentarer:

  1. Så nydeleg!
    Klart den må få stå :-)

    God natt klem

    SvarSlett
  2. den var ju bara så fin både sommar och höst.
    den får ni allt ha kvar
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. Vilken härlig växt.
    Riktigt fint när den växer upp i trädet .
    Härliga bilder.

    Ha det gott

    SvarSlett
  4. Det må vere den største klatrehorensiaen eg har sett! Utruleg flott!

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin den var!

    Ha en super kveld og titt gjerne innom bloggen min og bli med på den søte uglegiveawayen min om du har lyst :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  6. Så läckert att ha den klättrande där och så snygg den är.
    Ha en underbar dag!!!

    SvarSlett
  7. Wow,den var høg :)) Kjempefin.Håper støtte furua får stå i fred for storm og uvær.
    Gode klemmer fra meg ♥

    Bente

    SvarSlett
  8. Det var spesielt og veldig tøft! Må vere eit syn når den står i full bløming!
    Nydeleg i haustfargar også:)
    Ha ein fin fredag!
    Klem frå meg.

    SvarSlett
  9. Det var ett riktigt fint par ! Fantastisk växtkraft. Ha en fin helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvarSlett
  10. Vilket par....vilken växtkraft....underbart...!!
    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvarSlett
  11. Det var en flott klatrehortensia
    Godt den har furua støtte seg til.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  12. Beautiful photos!
    Greetings, RW & SK

    SvarSlett
  13. Så utrulig flott hortensia,den var utrulig nydelig❤tenk helg igjen allerede og siste i oktober,tida fyker avsted.
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  14. Jeg har ei furu med klatrehortensia på i hagen min :-) Nå er den snart helt i toppen.

    SvarSlett
  15. Wow! Så snyggt! Den har verkligen valt en bra växtplats. Den ser till och med snygg ut på hösten. Vi får hålla tummarna att inte höststormarna tar furan.

    Ha en härlig helg!

    SvarSlett
  16. Helt fantastiskt!! God helg önskar EL

    SvarSlett
  17. For en flott hortensia..noe såå flott! :)God helg til deg! :)

    SvarSlett
  18. Vad häftigt! Den var ju helt underbar på bilden när den blommar, 10 meter blommor, så fint!
    Kristina

    SvarSlett
  19. Ja, om klättrare får bestämmas kan de utan tvekan invadera både det ena och det andra. Supervacker!
    Kram Hélena

    SvarSlett
  20. Praktfull Hortensia! Jeg har en som klatrer i en bergveggg.

    SvarSlett
  21. Wow vilken växtkraft! Underbar!
    Ha en fin kväll!

    SvarSlett
  22. Stor klatre Hortensie - herlig -
    Ha en fin helg. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  23. Du verden så FLOTT! Har aldri sett slike, og må si jeg ble imponert.
    Kjempefin! Ja den gamle furua gjør virkelig en god jobb.
    Ønsker deg god helg! -Margit-

    SvarSlett
  24. Så fin, här hemma har jag en klätterhortensia som får växa 10 meter upp i en hög almstubbe
    Ha en trevlig helg
    Vivian

    SvarSlett
  25. Kjære deg, det var litt av en hortensia. Tror aldri jeg har sett lignende...skjønner godt du lar den stå der inntil furuen, jeg :) Håper dine høstdager er fine - sender en god klem med ønske om god helg!

    SvarSlett
  26. Den var virkelig staselig! God helg : )

    SvarSlett
  27. Hva du tryller fram til ethvert tema! Jeg er stum av beundring.

    Riktig god helg!

    Klem fra Numedal

    SvarSlett
  28. Klätterhortensianär så fin och vilken höjdare! Hoppas tallen håller för både vind och växt!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  29. Men så vackert! Hade ingen aning om att de kunde bli så höga. Höstfärgerna var ju också läckra. Hoppas tallen står några år till! Ha en riktigt skön helg! Carina

    SvarSlett
  30. Praktfullt. Håper du får en fin uke :)
    Mormorklem

    SvarSlett
  31. Så vakker den er, der den kryper opp det gamle treet! Forstår godt at du lar den stå - så får vi håpe på lite vind og gode forhold:)

    Ha ei god ny uke kjære du,
    varm og god klem:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.