fredag 9. august 2013

Blåbær

Det er blåbærsesong.
Men i år skal eg ikkje plukke så mykje,
det er fleire porsjonar med rå blåbærsaft
i frysaren.
I staden gler eg meg stort over å sjå at
 over 60 personar
har leita fram innlegget mitt 
om saftlaginga i fjor.
Du som ikkje har sett det kan sjå det
HER 
Eg ser for meg at det er rå blåbærsaft på
mange bord :)

Her rundt hytta var blåbæra tidleg ute.
Eg tok dette bildet i midten av juli.
Rart når ein tenkjer på at det er på fjellet.

I går låg desse i butikken og freista,
Kr. 9,90

Det blir sjølvsagt høg kilopris, men eg
unner meg ein smak :)

I dag kjem tre barnebarn så då kan me
ta med spann og plukke blåbær.
Kanskje lage vafler og ha
rørd blåbærsylte til..
♥ 

Ynskjer dei nye følgarane hjarteleg velkomne !
Takk for alle fine besøk og kommentarar
eg får frå dykk der ute :)
Det gjer meg glad og gir inspirasjon til å halde fram
med blogginga.

Eg ynskjer deg god helg !

Helsing Anne-Mari



13 kommentarer:

  1. Blåbær er godt! Kos deg med barnebarn og plukking i helga! -Margit-

    SvarSlett
  2. Det viser på min bloggstatestikk og at folk saftar og syltar. Rå blåbærsaft er berre nydeleg. No for tida er det heimelaga det nest sjeldne. Eg har ikkje kome så langt i år. Bæra er ikkje heilt modne.

    SvarSlett
  3. Det vart eit spann på Bunnpris i dag, er ikkje nokon bærplukkar. Har venta på at prisane skal gå ned på jordbæra, men nei, det ser svart ut. Eg har alltid likt å ha bær i frysaren, og safta og sylta har eg gjort før.Men no når det er berre eg og kaillen, så vert det mindre. I alle høve- ha ei fin helg! Eg ventar besøk av sønn og familie - gler meg!

    SvarSlett
  4. Mmmm, blåbær er sååå godt -og helst rett frå tua! Elskar å plukke bær, helst dei ute i skogen. Rå blåbærsaft er ikkje blant mine favorittar - fekk så mykje av det i barndomen at eg rett og slett gjekk lei. Bringebærsaft er min favoritt! Har bringebær i hagen så det skal nok verte nokre flasker med saft framover:)
    Takk for fine kommentarar inne hos meg!
    Ha ei fin helg:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Nå er det bærtid, og i år ser det ut til at naturen unner oss mye godt. Skal se etter molte ev. bringebær i morgen. Jeg er ivrig bærplukker og gleder meg....
    Rå blåbærsaft er det beste som finnes. Minner meg om barndommen. Jeg har faktisk ikke laga det selv. Det er ikke lett å finne blåbær her, men i år er det visst gode forhold. Blåbærmuffins og blåbærpai, da. Kjempegodt!

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Ja nå er det bare å høste inn. Blåbær er kjempegodt.
    Kjøper nok en del slike korger i løpet av året ja.
    Liker best å spise bærene ubehandlet.
    Hadde tenkt å sende mannen avgårde på blåbærplukking
    rett over helga. Men det er jo meldt regn i flere dager
    fremover. Håper ikke det kommer. Den eneste gangen jeg er
    glad for regnvær er tidlig på våren for da forsvinner
    snøen fortere. Er enda mindre glad i snø enn i regn hehe.
    Tror jeg må flytte sørover:)
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  7. Så godt med blåbær og det å gå å plukke blåbær er jo så kjekkt og:)kanskje eg og minstemor skal prøve lykken med det idag?
    Så godt å ha slik i frysen❤

    God helg til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Håper du fant noen flere blåbær enn meg ;)
    Blåbærklem ovesendes :)

    SvarSlett
  9. Ja det er ei mugge fra Figgjo. Fatet kyllingen
    ligger på er i samme mønster. Har og en tallerk
    i samme mønster. Kan godt tenke meg mer, men har vel
    strengt tatt ikke brukt for mer tallerker, fat eller
    andre ting i steintøy :) Lurer på om den heter Tor viking?
    Men er ikke helt sikker. Mulig det er et annet som heter
    det. Har jo flere slag :)
    Skal sjekke det en gang.
    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett
  10. Heisann, blåbær er godt! Eg må innrømma at eg ikkje er den flinkaste blåbærplukkaren, men eg haustar rips og lagar saft av det og bringebær - veldig godt! Lagar også syltetøy av bringebær og jordbær som me har i frysaren til vinteren. Her i distriktet er det vanskeleg å få tak i br bær pga den kalde vinteren, har fått tak i litt - men langt i fra nok til eit heilt år...:( Klem til deg, Kjersti

    SvarSlett
  11. Hei søta,
    stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
    jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

    Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

    Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

    Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  12. Hei og god søndagskveld;)
    Råsaft høres bare så godt ut;) Har ikke plukket blåbær enda i år! Men jeg har et håp om å plukke litt;)
    Skal prøve å plukke hagebærene i løpet av uka.
    To fridager til nå så er det hverdag igjen;)

    Nyt uka;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  13. Vi kom til tom tue denne gangen også men mannen var grei og kjøpte et spann med skogsblåbær. Måtte smile litt da A lurte på hva det var for noe og jeg fortalte at det var blåbær. Da bare lo han; nei - blåbær er ikke så liten;D
    Noen som har blitt vant til "anabole blåbær" her tror jeg;)

    Fin kveld til deg
    og god klem:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.