fredag 8. juni 2012

Test


Ps, tekniske problemer ja :(
Dette innlegget var publisert 4. juni. Idag dukka det opp med ny dato på topp :)
Forstå det den som kan...
Innlegget for idag ligg under dette !
Ds.

Ikkje fritt for prøving og feiling, men eg veit at det er
på den måten eg kan lære...
Ja, du gissar rett.
Det er denne iPaden eg strever med..





Hortensia
Har greidd seg i vekslande
vêr og temperatur :)



Sjå no, kanskje blir det eit innlegg ??
Jiippiii !!

Men får eg til å midtstille teksta ??

13 kommentarer:

  1. Nei... Teksta vart ikkje midtstilt :(
    Skal tru kor eg skal gjere det ??
    Har lasta ned appen BlogPress.

    SvarSlett
  2. :-) jeg vet ikke. Jeg har bare en liten,kjempegammel pc..
    Jeg snes du er flink!

    SvarSlett
  3. du er jo på veg - du bruker ein anna app den eg gjør - så da veit eg ikkje heilt...

    veit ikkje om det går på den appen eg og har, men vi finner vel ut av det tenker eg ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  4. Jeg er i alle fall imponert. Så får teksta stille seg som den vil. :-)

    SvarSlett
  5. "Slitan" med nye telefon...dette gikk jo bre det :)

    SvarSlett
  6. Flinka;D
    Jeg er bare imponert;)
    Har ikke snør på sånt!! Men jeg får til det mest utrolige med pcen ifølge mannen!!! Vet ikke alltid om det er ris eller ros!! Tar det som det siste;D

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med Ipad...det vil jeg også ha!!! Fikk ny bærbar i sommergave i fjor, så her må man nok være snill fram i mot sommeren!
    Øvelse gjør som kjent mester...stå på, og ha en god kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Hei snupp!
    Slitan med ny Ipad!
    Klem, M

    SvarSlett
  9. Det er gøy å prøve seg frem, og innlegg ble det:)

    Har du prøvd med html-kode for å midtstille?
    Jeg får ikke skrevet inn den koden du behøver i kommentaren her, men du finner kodenhvis du går inn på dette innlegget; http://livetssmaoyeblikk.blogspot.no/2012/05/mobilblogging-og-blogger-app.html
    Du behøver ikke bruker Blogger-appen, denne fungerer med BlogPress også:)
    Bruker du denne koden skal teksten midtstille seg:)

    Ha ei god uke,
    Hanne:)

    SvarSlett
  10. Du er blitt flink! Det er så lenge sidan eg blogga frå iPad, så eg hugsar dessverre ikkje. Men det er iallefall mulighet til å lage stor og lita skrift, ulike fontar og fargar, så det burde gå. Vår felles bloggevennine, fru Tunheim, trur eg bloggar mykje frå iPad. Du får smiske litt med ho.

    Dersom eg er ute i Dalen så skal eg nok kjenne deg att, du har jo bilde av deg på bloggen. Eg har berre eit skyggebilde, så om du ser ein skygge, så er det nok meg, haha! ;-)
    Velkommen som følger hos meg :-)

    SvarSlett
  11. Flink flink! Ingen råd å få fra meg, men ros får du :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  12. JIPPIIII :) :)

    Ynskjer deg god helg ♥

    SvarSlett
  13. Har ikkje blogga frå ipad enda, so kan ikkje hjelpe deg ;)

    Nydelige bilder under her! Og god helg til deg og dine og :)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.