onsdag 14. november 2018

Fornøyeleg

I dag vil eg anbefale ein film.


Florence Foster Jenkins er en britisk-fransk biografisk dramakomedie fra 2016,
 regissert av Stephen Frears med manuset til Nicholas Martin. 
Meryl Streep spiller tittelrollen som Florence Foster Jenkins,
 en amerikansk sopran som ble kjent for sin 
komplette og fullstendige mangel på sangstemme.

Me fann filmen på Netflix, men
den er kanskje tilgjengeleg andre stadar.
Eg og mannen min hadde ei fornøyeleg stund med
dei gode skodespelarane som me lika godt.





4 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Den skall jag absolut titta på.

    SvarSlett
  2. Meryl Streep er jo fantastisk! Den beste skuespillerinnen jeg vet. Jeg takker også for tipset, og ønsker deg god helg!
    Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  3. Flott, jeg så Florence Foster Jenkins også på Netflix. Maryl Streep spiller som alltid fantastisk. Hun sprer en fantastisk
    sjarm. En følelse av liv full av glede.
    Veldig... veldig bra tips. Hilsen til deg Anne-Mari.
    Jeg har vaser full av blomster, vi få den første frosten om natten etter en veldig god høst med mye sol og varme... så
    jeg hadde kuttet av alle blomstene i ettermiddag.
    Nå jeg venter jeg på vinteren... den første julegaven er klar :-))
    Ha riktig god helg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Heisann, ha en fin søndag du også, det var nettopp en hilsen til alle om en god dag som fulgte bildet på facebook!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.