tirsdag 21. oktober 2014

Er jorda flat ?


Då dei store oppdagarane tok ut på ferdene sine sjøvegen,
var folk redde for at dei skulle seile 
utfor kanten av jorda og forsvinne i djupna...
Det er nok helst myter dette,
for så tidleg som på 1200 talet visste dei at 
jorda er rund, blant anna omtala i det handskrivne
verket Kongespeilet (år 1275)

Under ein tur til Flø kom det føre meg
at det var ikkje rart om folk
trudde jorda var flat.

Berre sjå på desse bilda.


Det er fine oktoberdagar med skiftande
temperaturar frå frost om natta og opp i
16 grader på ettermiddag.
Stundom sol og stundom regn.
Ei flott tid.

I går prøvde eg med reprise av eit tidlegare
innlegg, men det lukkast ikkje heilt.
Eg får halde meg til nye og ferske innlegg forstår eg.

Anne-Mari


7 kommentarer:

  1. Så nydelege bilete!
    Det ser akkurat ut som at viss ein kjem for langt her reiser ein utføre ja.

    Stilig innlegg om den gamle vekta. Det var ei mykje større utgåve far min vog saudeslakta på.. ;-)

    Ha fin veke!

    PS: Mi er litt for hektisk med møter og kurs, men måtte fullføre eit innlegg eg hadde starta på då eg las at far til ei ungdomsvennine er død.

    SvarSlett
  2. Vakkert! Og ikke vanskelig å forstå at man trodde jorda var flat ja!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av en "flat" horisont.
    Likte den gamle vekta di,
    Nydelig farge på den.
    Ha ei fortsatt flott uke .)

    SvarSlett
  4. flotte bilder -- nyt dagen

    monikaklemma

    SvarSlett
  5. Ja när man ser dina bilder kan man förstå att de trodde att jorden var platt, ser verkligen ut som man skulle kunna ramla över kanten där borta vid horisonten.=)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder! Man kan nesten begynne å lure på om det er slik at man faller utenfor kanten om man kommer langt nok ut ja. :)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder:)skjønner godt dei trudde jorda var flat eg:)
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.